Norwegian plukket med seg ikke mindre enn fire priser i en kåring om å ha de beste lojalitets-programmene.
Den årlige kåringen, som heter Freddie Awards, ble holdt i Detroit, der flyselskap i Europa og Afrika konkurrerte i samme klasse.
Det norske lojalitetsprogrammet Norwegian Reward stakk av med seieren i klassen for:
Millioner av stemmer
«Årets program», «Beste kundeservice», «Beste lojalitetskredittkort» og «Beste kampanje».
Kåringen baserer seg på publikums stemmer, og i år ble det avgitt mer enn 9 millioner stemmer over hele verden.
– Å motta en Freddie Award er en stor ære og en viktig anerkjennelse, spesielt fordi det utelukkende er basert på våre medlemmers stemmer, sier Cecilie Nybø Carlsen, leder for produkt og kundeopplevelser i Norwegian.
Mye arbeid
Nybø Carlsen sier at selskapet har lagt ned mye arbeid i å tilby merverdi til kundene sine.
Hun legger til at det er utrolig givende for Norwegian å få denne innsatsen anerkjent.
Fire ganger tidligere har Norwegian Reward vunnet «Årets program» på Freddie Awards, som er hovedprisen i Europa & Afrika-kategorien.